CARACTERISTICI
- lungime: 6.15 m.
- lăţime: 2.45 m.
- înălţime de construcţie: 0.80 m.
- pescaj: 0.30 m.
- capacitate: 8 persoane
- putere motor: max. 175 cp
- greutate corp: 490 kg.
- material de construcţie: PAFS
- zona navigatie conform CE: C

DOTĂRI STANDARD
- Parbriz stiplex cu ramă din profil aluminiu, cu fereastra de trecere
- Pe linia bordajelor banchete pentru sezut.
- Bancheta culisanta in pupa
- Corp tip cutie cu capac si pereti dubli pentru pastrare la rece alimente, peşte, etc.
- Spatiu depozitare ancora
- Tacheti inox (babale)
- Compartimente de bagaje (in pupa si prova)
- Inel tractiune prova
- Dop de scurgere pupa

DOTĂRI OPTIONALE
- Mână curentă inox
- Suporti prindere prelată
- Suport lansete
- Inscriptii personalizate
- Altele

BRATES 6150

- Forma corpului asigura rezistenta minima la inaintare. Intra cu multa usurinta in glisare si în mers frecarea cu apa este minima.
- Construcţie cu dublu fund, cu nişă si capac de inchidere folosita ca spatiu depozitare bagaje sau pentru rezervor combustibil.
- Corp semipuntat cu extindere de capac flanşat interior până in pupa.
- Pentru protejarea de lovituri si izbituri la acostare, ambarcaţiunea are montat de jur-împrejur brâu din cheder cauciuc montat pe un profil de aluminiu.
- Pret 29100 lei
- Pretul contine TVA si se refera la varianta standard

PAGINA PRINCIPALA

BARCI USOARE
  <>
Dana
  <> Siret

  <> Spania 2300

BARCI PENTRU
AGREMENT SI PESCUIT
  <> Minigolf
  <> Golf 480
  <> Golf Minor
 
  <>
Golf Major
  <> Golf Major cu pupitru de comanda
  <> Doina
  <> Pescarus
  <> Egreta

AMBARCATIUNI PENTRU
ACTIVITATI DE AGREMENT,
VANATOARE, SPORT SI PESCUIT
  <>
Delfin
  <> Iacopo
  <> Dunarea
  <> Evy
  <> Olt
  <> Spania 4100
  <> Spania 4750
  <> Spania 5500
  <> Spania 6250
  <> Bratesul 6150

LOTCI PENTRU PESCUIT,
VANATOARE SI VOIAJE
  <> Lotca Indiana
  <> Lotca Delta  
  <> Lotca 14 crivace
  <> Lotca 15 crivace
  <> Lotca 16 crivace
  <> Lotca 17 crivace
  <> Lotca 17 crivace pentru mare
  <> Lotca 22 crivace
  <> Lotca 24 crivace

aaaaaaaaaaaaiii